mazowieckie
Osoby, które szukają nowoczesnej sali konferencyjnej w przystępnej cenie w Warszawie, powinny zapoznać się z ofertą Sali Konferencyjnej Olkuska 7, która znajduje się w biurowcu przy Parku Dreszera. Malownicza okolica i wysokiej klasy sprzęt multimedialny to na pewno coś, co wyróżnia obiekt wśród warszawskiej konkurencji.
Sala Olkuska 7 mieści się w budynku na Górnym Mokotowie w Warszawie, zaledwie kilka kroków od ulicy Puławskiej. To nowoczesny lokal, który ma wiele do zaoferowania. Sala jest bardzo przestronna i klimatyzowana. Posiada 118,2 m2 powierzchni, którą w razie potrzeby można podzielić na dwie mniejsze o powierzchni 70,1 m2 i 48,1 m2. Olkuska 7 jest więc doskonałym miejscem zarówno na małe eventy, jak i duże wydarzenia biznesowe, takie jak konferencje, prezentacje czy kongresy. Pomieści nawet do 100 osób w układzie teatralnym. Istotnym atutem jest wachlarz możliwości dot. ustawienia stołów i krzeseł tak, by jak najlepiej dopasować aranżację sali do liczebności uczestników i charakteru wydarzenia.
Na sali goście mają do dyspozycji profesjonalny sprzęt, taki jak rzutnik, ekran, mikrofony bezprzewodowe, nagłośnienie, flipchart czy bezprzewodowy internet. Istnieje możliwość postawienia specjalnego stojaka informacyjnego, na którym organizatorzy eventu mogą umieścić dla uczestników najważniejsze informacje.
Możliwość zorganizowania pełnej obsługi cateringowej to dodatkowa zaleta Sali Konferencyjnej Olkuska 7. Wszystko dzięki kameralnemu wine barowi, który oferuje wyśmienitą kuchnię opartą na świeżych produktach. Jest zlokalizowany na parterze biurowca, w którym znajduje się sala konferencyjna.
Obiekt posiada również doskonałą lokalizację. Nie tylko dzięki sąsiedztwu pięknego Parku Dreszera, ale również dzięki dogodnemu dojazdowi z każdego zakamarka Warszawy: w pobliżu znajdują się połączenia tramwajowe, autobusowe i stacja metra (Metro Racławicka).
Notatki prasowe oraz informacje o wydarzeniach branżowych prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Luksusowy Hotel Testa w Sopocie oferuje idealne warunki do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, łącząc nowoczesne wnętrza, znakomitą kuchnię, oraz rozbudowaną strefę Wellness & SPA, zaledwie 55 kroków od pięknej plaży.
Odkryj Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie - luksusowy kompleks z nowoczesnym centrum konferencyjnym, strefą wellness oraz trzema restauracjami a' la carte. Idealne miejsce na konferencje, szkolenia i relaksujące wyjazdy biznesowe w otoczeniu Karkonoszy i Gór Izerskich.
Manor House SPA to miejsce, gdzie każdy detal jest starannie przemyślany, aby zapewnić gościom niezapomniane doświadczenia. Dzięki szerokiej ofercie rekreacyjno-zdrowotnej, nowoczesnemu zapleczu konferencyjnemu oraz luksusowym warunkom noclegowym, jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych czy eventów firmowych.
Po dłuższej przerwie spowodowanej pandemią w nowej formie powraca Konferencja Event Biznes, która w tym roku odbędzie się pod nazwą „Nowe Horyzonty” w Warszawie 28 października!
Hotel Cottonina to miejsce, które łączy profesjonalizm z gościnnością, oferując kompleksowe usługi dla biznesu w pięknej, naturalnej scenerii. Dzięki szerokiej ofercie usług dodatkowych oraz wyjątkowej atmosferze, Hotel Cottonina stanowi idealne miejsce do organizacji wszelkiego rodzaju wydarzeń biznesowych.
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz