Hotel Lamberton jako obiekt konferencyjny oferuje blisko 1000 metrów kwadratowych powierzchni biznesowej. W skład centrum konferencyjnego wchodzi aż 11 modułowych sal od 28 do 320 m2 i Altana otulona zielenią nastrojowego ogrodu. Ofertę dopełnia nowoczesny sprzęt, szybki Internet, perfekcyjna organizacja oraz polska i śródziemnomorska kuchnia, która urzeka zmysły. Hotel Lamberton spełni wszystkie potrzeby biznesowe i wizerunkowe.
Największa sala to Sala Perłowa zlokalizowana na parterze budynku. Tutaj biznes spotyka się z komfortem. W tej przestrzeni spotkać może się aż 250 osób, które zachwyci się elegancką stylistyką i multi funkcjonalnym foyer. W przypadku mniejszych spotkań skorzystać można z 4 kameralnych sal zlokalizowanych na trzecim piętrze, które również urzekają Gości swoją stylistyką. Dla bardziej wymagających dostępna jest nowocześnie wyposażona Sala Warsztatowa. Dodatkowym udogodnienia jest możliwość zorganizowania eventu w urokliwej ogrodowej altance.
W Hotelu Lamberton znajdzie się wszystko by zorganizować wydarzenia w prawdziwie komfortowych warunkach.
Do dyspozycji Gości oddane zostało 98 pokoi, w tym 2 apartamenty oraz 17 klimatyzowanych pokoi typu LUX o podwyższonym standardzie. Pomieszczenia zaaranżowane zostały w modnym, ponadczasowym stylu glamour, a każdy z pokoi ma swój własny charakter.
Wszystkie pokoje wyposażone są w:
Pokoje LUX mają ponad to indywidualną klimatyzację oraz zestawy kawowe.
W Hotelu Lamberton mieści się luksusowa restauracja Lamberton, która zapewnia nie tylko doskonałe potrawy, ale także przyjazną atmosferę profesjonalnej i doświadczonej obsługi. Szefowie Kuchni łączą smaki tradycji z nowoczesnymi trendami, korzystając ze świeżych składników dostarczonych przez sprawdzonych dostawców. Skosztować można kuchni europejskiej bogatej w różnorodne smaki i armaty oraz potraw śródziemnomorskich z autorskimi przepisami.
Co więcej, w ciepłym sezonie letnim skorzystać można z letniego ogródka, gdzie serwowane są mięsne, rybne i warzywne dania grillowe.
Teren należący do hotelu pozwala na realizowanie wielu różnych scenariuszy event'owych, w zależności od potrzeb i możliwości budżetowych organizatora. Z łatwością zorganizować można grille, pikniki, plenerowo-estradowe koncerty, tyrolki, ściany wspinaczkowe i zajęcia teambuilding.
Byłaś/eś w obiekcie Hotel Lamberton Business & Conferences ?
Dodaj opinię! Oceń obiekt! Twoja opinia pomoże wypromować to wspaniałe miejsce.
Dodaj opinięKonferencja w Hotelu Lamberton była doskonałym pomysłem biznesowym - obiekt ten ma nie tylko świetne sale biznesowe, ale także jest doskonale położony, z bardzo dobrym dojazdem autostradą A2. Nic więc dziwnego, że wszyscy uczestnicy naszego eventu byli zadowoleni z pobytu, podobał im się także nowoczesny wystrój z elementami neoklasycystycznymi. Z pewnością jeszcze nie raz urządzimy tutaj konferencję czy spotkanie biznesowe. Duży, hotelowy ogród w stylu rzymskim też zrobił na nas duże wrażenie.
Hotel Lamberton to jeden z obiektów konferencyjnych, do którego chce się wracać. Chociaż prowadziłem tutaj szkolenie zaledwie trzy razy, to mogę już coś powiedzieć o tym miejscu. Organizacyjnie ŚWIETNIE! Lokalizacja wygodna dla zmotoryzowanych. Sale klimatyzowane, ponadprzeciętny serwis kawowy i monitorowany parking. Bardzo podoba mi się rozwiązanie łączenia sal, przez co można tworzyć większe i wygodne przestrzenie.
Zawsze zachwalam sobie profesjonalizm obsługi, czego przez kilka dobrych lat poszukiwałam w swojej karierze szkoleniowca. Jeśli mam organizować spotkania z kursantami w Warszawie, to tylko w tej lokalizacji. Sale szkoleniowe bardzo dobrze wyposażone. Weekendowe kursy nie stanowią problemu, bo w kompleksie znajduje się również wysokiej jakości hotel. Dobry internet i rzutnik na wyposażeniu sal to kolejne zalety tego miejsca. Mogę ich wymieniać bez końca. Pozdrawiam;)
Przepiękne sale, nowoczesne wyposażenie i naprawdę profesjonalne podejście do klienta - myślę, że to są największe atuty tego miejsca. Bardzo cieszę się z nawiązanej współpracy liczę na nią w przyszłości.
To jedno z tych miejsc w Warszawie, które posiada bogatą ofertą sal, gdzie można zorganizować wszelkiego rodzaju wydarzenia. Ja wybrałem salę A, B i C, które na moje potrzeby zostały ze sobą podzielone. Dzięki temu otrzymałem przestrzeń, w której bez żadnych problemów pomieściło się 160 osób. Sala klimatyzowana, sprzęt multimedialny wysokiej jakości, dobre nagłośnienie, wszystko przebiegło zgodnie z moimi założeniami. Część z zaproszonych przeze mnie osób, które nie pochodzą z Warszawy zdecydowała się na nocleg w hotelu. Dlatego śmiało mogę stwierdzić, że oferowana tutaj baza noclegowa niczym nie odstaje od standardów europejskich hoteli. Każdy z uczestników był zadowolony, łącznie ze mną :)
Agata
Event Concierge
Szukasz obiektu na wydarzenie?
Pomożemy bezpłatnie znaleźć idealne miejsce :) Napisz na [email protected] lub skorzystaj z formularza.
Chcę wysłać formularz